Nuo 2018 m. kovo 1 d. 10-yje Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos (VTPSI) klientų aptarnavimo vietų pradėjo veikti modernūs asmenų aptarnavimo stendai (planšetės), skirti pranešti apie galimai savavališką statybą, įstaigos tarnautojų korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, įvertinti asmenų aptarnavimo ir konsultavimo kokybę.
Įdiegtas išmanus, aplinką tausojantis grįžtamojo ryšio ir klientų aptarnavimo sprendimas leis realiu laiku centralizuotai analizuoti informaciją apie klientų pasitenkinimą įstaigos padalinių darbuotojų veiksmais bei atvers galimybes nuosekliai gerinti klientų aptarnavimo ir konsultavimo kokybę. Be to, tai bus dar viena priemonė, leisianti gyventojams greitai ir paprastai anonimiškai pranešti apie grubiausius statybos įstatymo pažeidimus ar neteisėtus Inspekcijos tarnautojų veiksmus, o VTPSI laiku imtis veiksmų siekiant nustatyti šiuos pažeidimus ir užkirsti kelią žalos kilimui. Džiugu, kad Inspekcija yra viena iš pirmųjų įstaigų, įdiegusių tokį sprendimą. teigia laikinai VTPSI viršininko pareigas einanti Eglė Kuklierienė.
VTPSI primena, kad apie galimai savavališką statybą anonimiškai šiuo metu galima pranešti ne tik pasinaudojant asmenų aptarnavimo stendais, bet ir dar šešiais kitais būdais: paštu, telefonu, faksu, pasinaudojant mobiliąja aplikacija, informacinėje sistemoje Infostatyba ar įstaigos interneto svetainėje užpildžius elektroninę pranešimo formą.