Registruotiems vartotojams:
 
 
Portalo rubrikos
Namų statyba  
Aplinkotvarka. Baseinai Fontanai ir įranga  
Baldai , Baldų gamyba  
Remontas.Apdailos darbai  
Vartai, Tvoros, Kalvystė  
Akmens, akmens masės gaminiai  
Apsaugos sistemos  
Architektai, paslaugos  
Dujos,dujotiekio įrengimas  
Durys, Langai, palangės  
Elektra, instaliacija  
Gręžiniai,geologiniai tyrinejimai  
Grindys, grindų dangos  
Interjeras. Eksterjeras  
Laiptai, turėklai  
Pirtys, Saunos ir įranga  
Plytelės Keramika  
Santechnika, paslaugos  
Šildymas,Katilai.Biokuras  
Statybines medžiagos  
Statybos technika nuoma ir pardavimas  
Stogai. Stogų dangos  
Transportas ir paslaugos  
Vandentiekis, įrenginiai  
Vėdinimas-kondicionavimas  
Židiniai. Krosnelės  
Darbo drabužiai. Darbo sauga  
Įrankių, įrengimų nuoma  
Paslaugos: Asmeniniai skelbimai.  
NEMOKAMI SKELBIMAI...Paskelbk apie save... Buk matomas.
   
    Prisijunkite!

REM.LT -> Naujienos -> Geležinkelio tunelio remontas Kaune artėja prie pabaigos
Geležinkelio tunelio remontas Kaune artėja prie pabaigos

Kaunas, rugpjūčio 11 d. (ELTA).

Finišuoja Kaune esančio tunelio - svarbiausio iš Lietuvoje renovuojamų geležinkelio infrastruktūros objektų -atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.

Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos - mėnesiu vėliau, nei planuota pradedant tunelio renovaciją.

Kaip antradienį Eltai aiškino darbus atliekančios bendrovės "Kauno tiltai" techninis direktorius Aldas Rusevičius, dar paruošiamuoju etapu nedidelį pavėlavimą nulėmė užsitęsęs laikinosios keleivių stoties įrengimas Petrašiūnuose, mat traukiniai dėl tunelio remonto negali pasiekti Kauno geležinkelio stoties. Pradėjus objekto remontą, atsirado kitų nenumatytų ar su kultūros paveldo specialistų reikalavimais susijusių darbų.

"Objektas yra nepaprastai techniškai sudėtingas. Kauno tunelio remontui reikalinga speciali įranga buvo atvežta iš Vokietijos. Be to, reikia prisiminti, kad karo metu šis tunelis buvo sprogdinamas trijose vietose - iš galų ir per vidurį. Vėliau nukentėjusios dalys po karo ana paviršutiniškai atstatytos. Tada senąsias portalų plytas vietomis pakeitė cementas, tunelio vidurys taip ir liko iki mūsų dienų ir susiaurėjęs, ir pažemėjęs - mes dabar turėjome tuos defektus panaikinti.

Kitų parametrų nelietėme: kaip ir anksčiau tunelis turi vieną bėgių kelią, tad traukiniai po žemėmis prasilenkti negalės - važiuos pakaitomis. Nei gylio, nei tunelio vietos nekeitėme. Portalus atkūrėme pagal išlikusias istorines nuotraukas, patikėdami šį darbą restauratoriams", - sakė A. Rusevičius.

Bendra šio projekto vertė - beveik 100 milijonų litų. Dalį lėšų užsakovui - "Lietuvos geležinkeliams" - pavyko gauti iš Europos Sąjungos fondų.

Šaltinis: ELTA

Į titulinį
© REM.LT Visos teises saugomos                 Reklama     Privatumas     Atsakomybės apribojimas     Taisyklės

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj?
skaitliukai