Registruotiems vartotojams:
 
 
Portalo rubrikos
Namų statyba  
Aplinkotvarka. Baseinai Fontanai ir įranga  
Baldai , Baldų gamyba  
Remontas.Apdailos darbai  
Vartai, Tvoros, Kalvystė  
Akmens, akmens masės gaminiai  
Apsaugos sistemos  
Architektai, paslaugos  
Dujos,dujotiekio įrengimas  
Durys, Langai, palangės  
Elektra, instaliacija  
Gręžiniai,geologiniai tyrinejimai  
Grindys, grindų dangos  
Interjeras. Eksterjeras  
Laiptai, turėklai  
Pirtys, Saunos ir įranga  
Plytelės Keramika  
Santechnika, paslaugos  
Šildymas,Katilai.Biokuras  
Statybines medžiagos  
Statybos technika nuoma ir pardavimas  
Stogai. Stogų dangos  
Transportas ir paslaugos  
Vandentiekis, įrenginiai  
Vėdinimas-kondicionavimas  
Židiniai. Krosnelės  
Darbo drabužiai. Darbo sauga  
Įrankių, įrengimų nuoma  
Paslaugos: Asmeniniai skelbimai.  
REM.LT - VISKAS BŪSTO REMONTUI. įmonių siūlomos paslaugos (medžiagos, prekės), Statyba, remontas, apdaila, langai, durys, baldai.. Registracija nemokama !
   
    Prisijunkite!

REM.LT -> Naujienos -> Kelio per Grigiškes rekonstrukcija kainuos beveik 22 mln. litų
Kelio per Grigiškes rekonstrukcija kainuos beveik 22 mln. litų

Vilnius, liepos 23 d. (ELTA).

Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovė "Kauno tiltai" pradėjo darbus Grigiškėse - iki kitų metų birželio pabaigos bus rekonstruotas kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožas per Grigiškes.

Sutartis, kurios vertė su PVM - 21,98 mln. litų, su užsakovu Lietuvos automobilių kelių direkcija buvo pasirašyta šių metų birželio 30 dieną.

Rekonstrukcijos metu bus sustiprinta 2,71 km ilgio kelio danga ir kelkraščiai, įrengti 2,46 km pėsčiųjų ir dviračių takai, nutiesti 1,014 km nauji jungiamieji keliai, įrengta skirtingų lygių sankryža ir apšvietimas.

Darbų metu taip pat bus rekonstruotas tiltas per Vokę, viadukas per geležinkelį ir 2 požeminės pėsčiųjų perėjos, naujai pastatytas pėsčiųjų viadukas, įrengti kelio atitvarai ir tinklo tvora nuo laukinių gyvūnų, rekonstruoti inžineriniai tinklai.

Pasak "Kauno tiltų" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, tarp artimiausių darbų - inžinerinių tinklų (dujotiekio, šilumos tinklų, elektros, ryšių linijų, lietaus nuotekų tinklų) rekonstrukcija, jungiamųjų kelių įrengimas, kelio sankasos platinimo darbai.

Grigiškėse eismo intensyvumas vienas didžiausių Lietuvoje. Praėjusių metų duomenimis, per parą šiuo metu pradėta rekonstruoti atkarpa pravažiuoja apie 40 tūkst. transporto priemonių. Lietuvos transporto ir kelių instituto skaičiavimais, jau po 15 metų eismo intensyvumas čia viršys 55 tūkst. automobilių per parą.

"Darbai vykdomi itin intensyvaus eismo kelyje. Stengiamės, kad atliekama kelio rekonstrukcija kuo mažiau įtakos turėtų transporto judėjimui. Vis dėlto apribojimų nebus išvengta, tačiau visus darbus organizuojamės taip, kad eismo apribojimai būtų kuo mažesni", - sakė A. Rusevičius.

Šaltinis: ELTA

Į titulinį
© REM.LT Visos teises saugomos                 Reklama     Privatumas     Atsakomybės apribojimas     Taisyklės

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj?
skaitliukai